Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Fuzja Alitalii z Deltą?

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 06 stycznia 2019

La Stampa poinformowała, że włoski rząd prowadzi negocjacje dotyczące przyszłości linii lotniczych Alitalia nie tylko z niemiecką Lufthansą. Według gazety, w przyszłym tygodniu do Atlanty po raz trzeci uda się delegacja włoskich menedżerów na rozmowy z przedstawicielami Delta Air Lines. Mają tam omawiać warunki potencjalnej fuzji Alitalii z Deltą. Ze strony włoskiej negocjacje prowadzą przede wszystkim szefowie państwowego operatora kolejowego Ferrovie dello Stato Italiane. Negocjatorów wspierają doradcy z Mediobanca oraz analitycy z McKinsey i Oliver Wyman.

Włochy realizują program integracji transportu lotniczego i kolejowego. Pierwsze węzły integrujące przewozy Ferrovie i Alitalii mają powstać w pobliżu Rzymu i Neapolu / Zdjęcie: Ferrovie

Rząd włoski ocenia fuzja Alitalii z Deltą może być korzystniejsza niż z Deutsche Lufthansa. Współpraca z Amerykanami mogłaby bowiem szerzej otworzyć rynek połączeń lotniczych z USA i Meksykiem. Z kolei umowa z Niemcami byłaby korzystna przede wszystkim dla Lufthansy, otwierając dla niej włoski rynek lotniczy. Ten wariant oznacza także znacznie większe redukcje zatrudnienia w Alitalii. Jeszcze mniej korzystna ma być oferta EasyJet, która obejmuje przejęcie części floty włoskiego przewoźnika i wykorzystanie małego odsetka personelu.

Kierownictwo Ferrovie ma przedstawić rządowi plan dla Alitalii do końca lutego br. Plan powinien zawierać wskazanie optymalnego partnera dla przewoźnika i projekt umowy z nim. Wcześniej analizy mają być konsultowane ze związkami zawodowymi.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.