Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

ANA kupują samoloty wąskokadłubowe

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 29 stycznia 2019

Zarząd ANA Holdings zatwierdził plan zakupu 48 nowych samolotów wąskokadłubowych. W jego ramach linie All Nippon Airways nabędą 30 Boeingów 737 Max 8, z opcją na kolejnych 10. Wszystkie samoloty będą napędzane silnikami CFM International Leap-1B. Wartość tej transakcji szacowana jest na 4,68 mld USD (17,6 mld zł).

Peach Aviation odbiorą 18 A320neo, o pojemności 188 miejsc / Ilustracja: Airbus

Zastąpią one 47 Boeingów 737 NG, które mają obecnie w swojej flocie ANA, używanych przede wszystkim do obsługi połączeń krajowych i uzupełnią 33 samoloty rodziny A320neo, z których część jest już eksploatowana (Pierwszy A321neo dla ANA, 2017-09-07).

Natomiast flota Peach Aviation, niskokosztowej spółki zależnej ANA, powiększy się o 18 A320neo, o pojemności 188 miejsc, dzięki czemu zastąpione zostaną starsze A320. Typ silnika nie został jeszcze wybrany. Umowa wyceniona jest na 1,99 mld USD (ok. 7,5 mld zł) według cen katalogowych. Nowe samoloty będą dostarczane od 2021, przez ok. 5 lat.

Linie Peach złożyły już wcześniej zamówienie na 8 A320neo i planują odebrać pierwszy z nich w roku finansowym 2020. Także w 2020 towarzystwo planuje wprowadzić do eksploatacji 2 Airbusy A321LR (Peach Aviation zamawiają A320, 2016-11-18).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.