Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Początek testów kompleksu A-100

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 09 lutego 2019

MO FR poinformowało o rozpoczęciu wstępnego etapu testów w locie wielozadaniowego lotniczego kompleksu rozpoznania radiolokacyjnego i dowodzenia A-100. Samolot wykonał pierwszy lot tej fazy rozwoju. Poprzedni lot,  w którym testowano głównie charakterystyki samego samolotu, odbył się 20 grudnia 2018.

Samolot dalekiego rozpoznania radiolokacyjnego nowej generacji A-100 w pierwszym locie nowego etapu testów w locie, 8 lutego 2019. Przed testami samolot pomalowano w standardowe barwy WKS FR / Zdjęcie: Służba prasowa Koncernu Wiega

A-100 powstał na bazie wojskowego samolotu transportowego Ił-76MD-90A. Zamontowano na jego kadłubie radiolokator dalekiego zasięgu, zaprojektowany i zbudowany przez koncern Wiega (część holdingu Roselektronika). Samolot wyposażono w cyfrową awionikę, w tym system nawigacyjny i układ sterowania z kabiną z glass-cockpitem w kabinie. Twórcy projektu twierdzą, że A-100 przewyższa swymi parametrami wszystkie zagraniczne odpowiedniki.

Prototyp A-100 Priemier został oblatany 18 listopada 2017 na lotnisku fabrycznym TANTK im. Beriewa. Testowano wówczas charakterystyki aerodynamiczne samolotu, funkcjonowanie awioniki i części wyposażenia specjalistycznego. Dopiero po jego uzupełnieniu i ostatecznym zintegrowaniu można było przystąpić do obecnego etapu testów.

 


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.