Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Heli-Expo 2019: S-300 wraca na rynek

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 08 marca 2019

Koncern Schweizer RSG podpisał podczas wystawy Heli-Expo umowę zakupu 25 śmigłowców lekkich S-300CBI ze spółką International Defence and Aerospace Group. To pierwsze zamówienie na wiropłaty tego typu, odkąd Schweizer odkupił aktywa od Sikorsky'ego w styczniu 2018.

Celem Schweizera na najbliższe miesiące jest realizacja zlecenia IDAG na 25 śmigłowców S-300CBI / Zdjęcie: Schweizer RSG

Dotychczas Schweizer RSG borykał się z problemami logistycznymi, ale obecnie prezes spółki David Horton poinformował, że trwa proces certyfikacji przez Federalną Agencję Lotnictwa (FAA) procesów produkcyjnych poszczególnych zespołów S-300. Według niego do połowy 2019 spółka ma posiadać wszystkie zespoły i elementy niezbędne do produkcji seryjnej S-300. Wydanie certyfikatu zdatności do lotu dla śmigłowca prawdopodobnie nastąpi w pierwszym kwartale 2020 – dodał Horton.

Musimy wyprodukować pierwsze 4-6 śmigłowców, lub taką liczbę, jaką wymagać będzie FAA, zaprezentować im nasze procesy [produkcji] i wykazać, że spełniają najbardziej restrykcyjne wymagania. Wówczas FAA będzie mogła wydać zezwolenie na oblot, próby i dostawy śmigłowców – podkreślił David Horton.

Szef Schweizer RSG zakłada, że pierwszy lot S-300CBI mógłby odbyć się w październiku lub listopadzie 2019. Do tego czasu mają zostać zbudowane dwa śmigłowce. Według Hortona konieczne będą tylko 1-2 prób w locie, weryfikujących niewielkie zmiany wprowadzone w konstrukcji, takie jak inna wartość ciśnienia paliwa. Tempo produkcji śmigłowców zależy od zainteresowania rynku, ale celem na najbliższe miesiące jest realizacja zlecenia IDAG.
W ciągu ostatnich kilku lat nmieliśmy problemy z częściami i tak naprawdę nie sprzedaliśmy żadnego nowego śmigłowca, więc dla nas jest bardzo ważne, aby udowodnić, że zrobimy to, co zamierzamy – dodał David Horton (Nowy właściciel S-300 , 2018-01-29).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.