Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Air China zamawiają Airbusy A350

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, Strategia i polityka, 12 lipca 2019

Chiński flagowy przewoźnik Air China poinformował 11 lipca 2019 o zamówieniu 20 szerokokadłubowych Airbusów A350-900 za 6,537 mld USD. Pierwszy z nich ma zostać dostarczony w 2020, a ostatni w 2022. Według informacji giełdowej, zakup może zwiększyć możliwości przewozowe linii o 9,7%.

Airbus A350-900 w barwach Air China / Zdjęcie: Air China

Air China dysponują obecnie 10 A350-900. Zabudowane są one w układzie 3 klas, z 32 miejscami w klasie biznes. Nowy kontrakt zawiera opcję wymiany 5 A350-900 na większe A350-1000.

Chińscy analitycy oceniają, że za Air China mogą pójść inni chińscy przewoźnicy lotniczy. To efekt kryzysu, z którym boryka się amerykański Boeing. Podczas gdy amerykański koncern uwikłany jest w problemy związane z bezpieczeństwem swych samolotów i wynikające stąd roszczenia przewoźników i pilotów, Airbus jest naturalnym wyborem dla Chińczyków. Szczególnie kontekście wojny handlowej, którą Chinom wypowiedziały Stany Zjednoczone Ameryki (SZA). Boeing nie uzyskał żadnych nowych zamówień od chińskich przewoźników od 2017.

Tę sytuację wykorzystuje Airbus. W marcu China Aviation Supplies Holding Co podpisał umowę (300 Airbusów dla ChRL, 2019-03-26)na zakup 300 samolotów europejskiego producenta (w tym 10 A350). Stało się to podczas wizyty chińskiego prezydenta Xi Jinpinga we Francji. Z kolei podczas Paris Air Show, China Airlines – stały klient Boeinga – zamówiły 25 Airbusów A321.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.