Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Mniej lotów Ryanaira

Lotnictwo cywilne, 15 października 2020

Ryanair dziś, 15 października, opublikował zaktualizowany rozkład lotów na zimę 2020/2021. W związku z kolejnymi restrykcjami wprowadzonymi przez władze poszczególnych krajów Unii Europejskiej, podróże do/z dużej części Europy Środkowej, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Austrii, Belgii i Portugalii zostały znacznie ograniczone. Obostrzenia spowodowały niewielkie osłabienie rezerwacji z wyprzedzeniem na październik, ale istotne na listopad i grudzień.

Ryanair spodziewa się, że ruch w całym roku fiskalnym 2021 (1 kwietnia 2020 – 31 marca 2021) spadnie do ok. 38 mln pasażerów / Zdjęcie: Marcin Sigmund

W świetle niższej liczby rezerwacji z wyprzedzeniem i planu Ryanaira, aby operować przy obłożeniu samolotów na poziomie 70%, irlandzki przewoźnik po raz kolejny zredukował zimowy rozkład lotów (listopad 2020 – marzec 2021) zmniejszając oferowanie z 60% do 40% w porównaniu do poprzedniej zimy. Towarzystwo zakłada utrzymanie do 65% tras z zimowej siatki połączeń, ale przy zmniejszonych częstotliwościach. Oprócz zimowego zamknięcia baz w Cork, Shannon i Tuluzie, Ryanair ogłosił znaczne cięcia w bazach w Belgii, Niemczech, Hiszpanii, Portugalii oraz w Wiedniu.

W związku z redukcją oferowania oraz zakładanym współczynnikiem obłożenia samolotów na poziomie 70%, Ryanair spodziewa się teraz, że ruch w całym roku fiskalnym 2021 (1 kwietnia 2020 – 31 marca 2021) spadnie do ok. 38 mln pasażerów, chociaż prognozy te mogą zostać jeszcze bardziej obniżone, jeśli rządy poszczególnych krajów UE nadal będą nieskutecznie zarządzały podróżami lotniczymi i wprowadzały kolejne restrykcje.

Michael O’Leary, prezes zarządu grupy Ryanair powiedział: We wrześniu i październiku dopasowywaliśmy nasze oferowanie do warunków rynkowych oraz zmieniających się restrykcji podróży wprowadzanych przez rządy poszczególnych krajów mając na celu utrzymanie współczynnika obłożenia samolotów na poziomie 70%, co pozwala nam działać jak najbliżej progu rentowności i minimalizować spalanie gotówki. Sytuacja [związana z pandemią] SARS-CoV-2 pozostaje niepewna i trudna do przewidzenia, musimy zatem obniżyć naszą całoroczną prognozę ruchu do 38 milionów pasażerów.

Głęboko żałujemy cięć w zimowym rozkładzie lotów, niestety zostały one wymuszone przez nieskuteczne zarządzanie podróżami lotniczymi w UE przez rządy poszczególnych krajów. Nadal koncentrujemy się na utrzymaniu tak dużego harmonogramu, jak to tylko możliwe, przy utrzymaniu w służbie jak największej liczby samolotów, pilotów oraz załóg pokładowych, jednocześnie minimalizując utratę miejsc pracy. Biorąc pod uwagę skalę cięć, nieuniknione jest wprowadzenie tej zimy bezpłatnych urlopów oraz zmianę wymiaru czasu pracy w tych bazach, w których uzgodniliśmy redukcję wymiaru godzin pracy oraz wynagrodzeń. Uważamy, że to znacznie lepsze rozwiązanie krótkoterminowe niż masowe zwolnienia. Niestety zwolnień załóg pokładowych będzie więcej w małych bazach, gdzie nadal nie osiągnęliśmy porozumienia w sprawie czasu pracy i obniżek wynagrodzeń, co jest jedyną alternatywą. Nadal aktywnie zarządzamy naszą bazą kosztową, aby być przygotowanym na nieuniknione odbicie i powrót zainteresowania podróżami lotniczymi po Europie po opracowaniu skutecznej szczepionki na Covid-19 – dodał Michael O’Leary (Zimowy rozkład Ryanaira, 2020-08-12).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.