Airbus udostępnił podróżnym aplikację o nazwie Tripset, która zbiera i dostarcza informacje o lotach i podróżach, w celu ułatwienia przemieszczania się i przywrócenia zaufania pasażerów do transportu lotniczego podczas pandemii koronawirusa SARS-CoV-2. Tripset zapewnia pasażerom informacje o najnowszych i najbardziej odpowiednich warunkach podróży, ograniczeniach i wymaganiach zdrowotnych, eliminując konieczności sprawdzania różnych źródeł.
Stale zmieniające się ograniczenia dotyczące przemieszczania się po świecie mogą sprawić, że podróżowanie będzie dla pasażerów trudne. Dlatego w oparciu o architekturę aplikacji iflyA380 Airbus udostępnia program zapewniający pasażerom aktualne informacje w czasie rzeczywistym, ułatwiający zdrowe, bezpieczne i płynne przemieszczanie się. Dzięki dwóm interfejsom umożliwiającym pasażerom orientowanie się tak w aktualnie dostępnych lotach, jak i miejscach docelowych, do których mogą lecieć, Tripset działa niezależnie od lotniska, samolotu i linii lotniczych. Po zakupie biletu aplikacja dostarcza pasażerom informacji o tym, czego mogą się spodziewać w miejscach odlotu i przylotu.
Tripset stanowi element stałych wysiłków Airbusa, działającego wraz z liniami lotniczymi, partnerami z branży i organami regulującymi rynek, na rzecz zachęcania pasażerów do utrzymania zaufania do podniebnych podróży. Wspiera bezpieczny i dobrze skoordynowany powrót do latania, niezbędny dla ożywienia gospodarczego po pandemii koronawirusa SARS-CoV-2. Tripset można bezpłatnie pobrać dla systemów Android / iOS z internetowego sklepu z aplikacjami.