Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Nagroda APEX dla KLM

Lotnictwo cywilne, 11 maja 2021

Holenderskie Koninklijke Luchtvaart Maatschappij (KLM) otrzymały najwyższą diamentową nagrodę (Diamond Award) w kategorii Bezpieczeństwo Zdrowia pasażerów w czasach pandemii SARS-CoV-2. Ranking jest opracowywany przez organizację badania rynku lotniczego APEX, a przyznana nagroda to najwyższy możliwy poziom certyfikacji linii lotniczych w zakresie bezpieczeństwa i higieny podróży. KLM to drugi europejski przewoźnik, który otrzymał ten diamentowy certyfikat, po Virgin Atlantic.

Ustanowiona przez APEX nowa nagroda ma na celu zachęcenie linii lotniczych do stworzenia wspólnego standardu zdrowia i higieny pasażerów podczas podróży / Zdjęcie: KLM

Stowarzyszenie APEX (Airline Passenger Experience Associacion) powstało 42 lata temu i od tego czasu stało się renomowaną organizacją, która zajmuje się badaniami rynkowymi i oceną satysfakcji klienta w odniesieniu do usług linii lotniczych. Po wybuchu pandemii SARS-CoV-2, APEX zaczął opracowywać oceny linii w nowej kategorii i stworzył certyfikat Bezpieczeństwo Zdrowia. Dotychczasowymi zdobywcami tego wyróżnienia były między innymi Singapore Airlines i Qatar Airways.

Ustanowiona przez APEX nowa nagroda ma na celu zachęcenie linii lotniczych do stworzenia wspólnego standardu zdrowia i higieny pasażerów podczas podróży. W ten sposób przewoźnicy mogą w aktywny sposób uczestniczyć w odbudowie rynku lotniczego i w bezpiecznym wznawianiu globalnych podróży. Linie nagrodzone certyfikatem Bezpieczeństwo Zdrowia wyznaczają branżowe standardy w zakresie skutecznej ochrony pasażerów przed SARS-CoV-2 (Modernizacja 737-800 KLM, 2021-05-02).

 

W dzisiejszych czasach, zdrowie naszych pasażerów, pracowników i całego społeczeństwa stało się dla nas priorytetem numer jeden. Osiągnięcie najwyższego możliwego poziomu certyfikacji APEX oznacza, że KLM jest jedną z wiodących linii lotniczych w dziedzinie higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego. Pasażerowie decydują się na podróż naszą linią, ponieważ latamy odpowiedzialnie. W tym roku poddaliśmy szczegółowej analizie wszystkie etapy podróży, aby upewnić się, że pasażerowie mają zapewnione optymalne warunki higieny i ochrony zdrowia przed, w trakcie i po ich podróży. Wyznaczyliśmy pod tym względem najwyższy standard. Nagroda od APEX jest doskonałym potwierdzeniem jakości naszych usług i gwarancją dla pasażerów, że podczas każdej podróży z KLM ich zdrowie jest pod dobrą ochroną – powiedział Boet Kreiken, wiceprezes wykonawczy KLM ds. doświadczenia klienta.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.