US Navy poinformowała o teście uzupełniania paliwa samolotu wielozadaniowego stealth F-35C przez prototyp T1 bezzałogowego tankowca MQ-25. Odbył się on 13 września w pobliżu lotniska MidAmerica St. Louis w Mascoutah w stanie Illinois. Został przeprowadzony przez zespół Navy/Boeing pod kontrolą biura programu Unmanned Carrier Aviation (PMA-268) i Naval Air Systems Command (NAVAIR), w koordynacji z biurem programu F-35.
Lot MQ-25 trwał ok. 3 godziny. Transfer paliwa został dokonany na wysokości 3 km. Samoloty leciały z prędkością nieco ponad 400 km/h.
W ostatnich miesiącach przeprowadzono już testy tankowania przez MQ-25 samolotów F/A-18F Super Hornet i E-2D Advanced Hawkeye. Oznacza to, że z podstawowych samolotów operujących z lotniskowców US Navy do przetestowania został jeszcze samolot wre EA-18G Growler i przemiennopłat CMV-22B Osprey. Ponieważ EA-18G to wersja F/A-18E/F, jego oddzielny test będzie zapewne niepotrzebny.
Prototyp MQ-25 T1 wykonał dotąd 36 lotów testowych. Po modernizacji, za kilka miesięcy, ma rozpocząć operacje z pokładu lotniskowca. Prawdopodobnie będzie to USS George H.W. Bush (CVN-77) klasy Nimitz.