Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Salon dla pasażerów easyJet

Lotnictwo cywilne, 25 października 2021

Linie easyJet uruchomiły 21 października br. na lotnisku London-Gatwick pierwszy salon dla pasażerów pod marką The Gateway by easyJet & No1 Lounges. Przestrzeń ta ma zapewniać pasażerom oczekującym na odlot, w zależności od ich potrzeb, możliwość relaksu i wyciszenia się, skorzystania z bufetu, towarzyskiego spotkania, spokojnej pracy lub rozrywki. Zlokalizowany w Terminalu Północnym lotniska salon dla pasażerów powstał w wyniku współpracy linii easyJet i No1 Lounges.

Miejsce w salonie easyJet mogą zarezerwować wszyscy pasażerowie odlatujący z Terminalu Północnego Lotniska Gatwick, niezależnie od linii lotniczej, z usług której korzystają lub klasy biletu / Zdjęcie: easyJet

Klienci salonu mogą korzystać z menu ciepłych i zimnych dań serwowanych do ich stolików lub z samoobsługowych punktów sprzedaży posiłków oraz ciepłych i zimnych napojów. Oferowane są też autorskie dania inspirowane różnymi destynacjami, które zmieniają się co kwartał, a także autorskie koktajle.

Na terenie salonu zapewniony jest bezpłatny dostęp do Internetu za pomocą Wi-Fi, miejsca do pracy z wygodnymi punktami ładowania, jadalnia i salonik z miękkimi siedzeniami na relaks przy przekąskach, a także pokój telewizyjny i pokój gier.

Miejsce w salonie można zarezerwować z wyprzedzeniem dzięki wyłącznej współpracy easyJet z Holiday Extras, na stronie przewoźnika lub po prostu w dniu podróży. Dostępne są pakiety jedno-, dwu- i trzygodzinne, których ceny zaczynają się od 18,50 GBP. Uruchomienie salonu dla pasażerów związane jest z odradzaniem się po pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 ruchu biznesowego.

Uruchomienie salonu nastąpiło w samą porę, ponieważ obserwujemy początek ożywienia w Wielkiej Brytanii, nie tylko w przypadku podróży wypoczynkowych, gdzie w okresie zimowym miejsca pełne słońca znów stają się popularne, ale także wśród osób podróżujących służbowo, które powracają w największej liczbie od czasu początku pandemii – skomentowała dyrektor ds. propozycji handlowych i innowacji w easyJet Rachael Smith.

Miejsce w salonie mogą rezerwować wszyscy pasażerowie odlatujący z Terminalu Północnego Lotniska Gatwick, niezależnie od linii lotniczej, z usług której korzystają i klasy biletu. Bez rezerwacji mogą z niego korzystać podróżni, którzy przy wejściu do poczekalni okażą kartę pokładową easyJet.

Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem nowej koncepcji poczekalni na lotnisku Gatwick we współpracy z easyJet.Jest ona miejscem docelowym w Terminalu Północnym Lotniska Gatwick, w którym można cieszyć się wyluzowanym, zrelaksowanym doświadczeniem przed lotem.Ta nowa koncepcja poczekalni jest dla nas pierwszą okazją do rozwoju nowego segmentu rynku we współpracy z easyJet.Spodziewamy się, że ten salon będzie niezwykle popularny podczas odradzania się podróży, gdy wracamy do zdrowia po trudnych czasach – dodał dyrektor zarządzający No1 Lounges Shaun Weston.

Linie easyJet są największym przewoźnikiem operującym z lotniska Gatwick i bazują tam największą liczbę 71 samolotów, które obsługują ponad 120 tras na lotniska w Europie, Północnej Afryce i na Bliskim Wschodzie. W 2019 na lotnisku Gatwick z usług easyJet skorzystało około 19 mln pasażerów (Wizz Air nie kupi easyJet, 2021-09-11).

Na podstawie informacji Marcina Sigmunda


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.