Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Lotniczo-samochodowy GPS

Lotnictwo cywilne, 02 listopada 2009

Przedstawiciele amerykańskiej spółki Garmin ujawnili rodzinę nowych odbiorników GPS, przeznaczonych do wykorzystania w samochodach i samolotach lekkich: Aera 500, 510, 550 i 560.

Garmin po raz pierwszy zaprezentuje nowe odbiorniki GPS szerszej publiczności, w czasie najbliższych targów AOPA w Tampa na Florydzie, w dniach 5-7 listopada. Będzie wtedy można również zakupić te urządzenia / Zdjęcie: Garmin

Nowe zestawy to małe, przenośne urządzenia, które powstały na prośbę użytkowników. Łączą w sobie cechy samochodowych i lotniczych GPS.

Użytkownik będzie mógł wykorzystywać dotykowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny o przekątnej 4,3 cala, na którym umieszczono podstawowe ikony, pozwalające kierować pracą urządzenia.

W trybie lądowym Aera oferują standardowe możliwości GPS, z niewielkimi różnicami w oferowanych modelach. W trybie lotniczym producent zaproponował zdecydowanie większą różnorodność, w zależności od ceny, która wahać się będzie od 800 do 2000 USD.

Piloci w najtańszym modelu Aera 500 będą dysponowali m.in. mapą terenu, wraz z uaktualnianymi radiowo informacjami o zagrożeniach i przeszkodach, jak również danymi o pogodzie i zagrożeniu turbulencjami. W droższych modelach możliwym będzie otrzymanie również dokładnych map 950 portów lotniczych USA oraz podstawowych informacji o 5300 amerykańskich lotniskach i ponad 7000 lądowiskach.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.