Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

3 ofiary katastrofy w Namibii

Lotnictwo cywilne, 17 listopada 2009

W katastrofie samolotu Cessna 208B Grand Caravan w Namibii zginęły 3 osoby z 4 znajdujących się na pokładzie.

Do katastrofy doszło 15 listopada o 6:58, wkrótce po starcie z Eros Airport w Windhoek. Samolot startował do Onjiva w południowej Angoli. Pilot poinformował o problemach z nabieraniem wysokości i zawrócił w prawo, by wrócić na lotnisko. Spadł na obszar przemysłowy Windhoek's Prosperita.

W katastrofie zginął pilot, 42-letni Dhaven Govender z RPA, i 2 pasażerów (48-letni Christian Heinz Schubert i 19-letni Gernot Zimmermann z Namibii). Trzeci, ciężko ranny pasażer, został przetransportowany do szpitala Katutura w Windhoek.

Rozbity samolot, Cessna 208B Grand Caravan, nr rej. ZS-OTU, nr ser. 208B-0513, należał do Aviation at Work z Pretorii, a jego operatorem była angolańska spółka Air Nav.

Przyczyną katastrofy mogło być przeciążenie samolotu. Poza pasażerami przewoził on materiały budowlane, farby i artykuły spożywcze.

Poprzednia katastrofa lotnicza zdarzyła się w Namibii 14 miesięcy temu. 7 września 2008 rozbiła się Cessna 210. Jej pilot usiłował awaryjnie lądować na ulicy w Hochland Park w Windhoek po starcie z Eros Airport. Zginął wówczas jeden z 5 pasażerów - Szwajcarów.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.