Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Airbus 350 na czas?

Lotnictwo cywilne, 30 sierpnia 2010

John Leahy szef sprzedaży Airbusa poinformował, że pierwsze A350 XWB zostaną dostarczone zgodnie z planem, w połowie 2013, dementując doniesienia o opóźnieniu programu.

</span>Pierwsze, duże elementy kadłuba prototypu zostały dostarczone do zakładów montażu końcowego w sierpniu ubiegłego roku. Zakończenie prac przewidywane jest na 3. kwartał 2011. Oblot ma się odbyć w 2. kwartale 2012 /Zdjęcie: Airbus

Wypowiedź była reakcją na doniesienia francuskiego dziennika gospodarczego Les Echos, powołującego się na m.in. na informacje od podwykonawców, z którymi Airbus renegocjował umowy, zmniejszając wartość zamówień i przesuwając terminy dostaw.

Leahy sprostował, że nie ma to nic wspólnego z terminem przekazania pierwszego samolotu dla Qatar Airways. Faktem jest natomiast, że planuje się zmniejszenie tempa produkcji, w związku ze skutkami ostatniego kryzysu gospodarczego.

Prawdą jest jednak również i to, że program budowy A350 - oprócz kilkuletniego, wstępnego opóźnienia oraz znacznego przekroczenia kosztów - zanotował kilkumiesięczne opóźnienie prac rozwojowych. Dotknęło ono modelu A350-900 i spowoduje konieczność skrócenia prób w locie, z 15 do 12 miesięcy.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.