Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

System antyoblodzeniowy AW139

Lotnictwo cywilne, 31 sierpnia 2010

Goodrich uzyskał certyfikat europejskich władz lotniczych EASA dla systemu antyoblodzeniowego wirnika głównego śmigłowca AW139.

</span>AW139 jest doskonale odbieranym przez rynek śmigłowcem dla 12-15 pasażerów. Sprzedano ich prawie 480 egz. Większość z nich już wyprodukowano - dostawy rozpoczęły się w 2003. Ostatnią umowę zakupu podpisano wczoraj. Spółka PHI zamówiła 10 śmigłowców. Zajmuje się ona usługami transportowymi, głównie dla przemysłu wydobywczego / Zdjęcie: AgustaWestland

System Goodricha jest elementem zintegrowanego systemu antyoblodzeniowego, stworzonego dla AW139. Działa w trybie automatycznym. Zastosowanie technologii, nazwanej DuraTherm, zapewnia skuteczność działania nawet przy częściowym uszkodzeniu systemu.

To pierwsze zlecenie, realizowane przez Goodricha na rzecz AgustyWestland. Przedsiębiorstwo w przeszłości stworzyło systemy antyoblodzeniowe dla takich statków powietrznych jak Bell-Boeing V-22, Boeing Apache AH-64, NHIndustries NH90, KAI Surion, Sikorsky Black Hawk, CH-/MH-53, S-76 i S-92.

Uzyskanie certyfikatu EASA było ostatnim z najważniejszych dokumentów tego typu. Wcześniej uzyskano dopuszczenia do lotów, wydane przez amerykańskie i kanadyjskie władze lotnicze.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.