Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Odrzutowce dla Ameryki Południowej

Lotnictwo cywilne, 16 listopada 2012

Według raportu zaprezentowanego przez EADS, rozwój południowoamerykańskiego rynku lotniczego będzie wymagał zakupu przez lokalnych przewoźników w ciągu dwóch najbliższych dekad ponad 2 tys. nowych samolotów pasażerskich.

Produkowany przez Airbus pasażerski A380 ląduje w Santiago de Chile, który był kilka miesięcy temu kolejnym etapem podróży promocyjnej maszyny po wybranych państwach Ameryki Południowej / Zdjęcie: Airbus

Opublikowany wczoraj przez EADS dokument, ocenia perspektywy rozwoju południowoamerykańskiego rynku logicznego na przestrzeni najbliższych 20 lat. Według zawartych w nim wniosków, popyt na usługi lokalnych przewoźników będzie rósł w tempie 5,3% rocznie. Wartość ta przewyższa szacowany wzrost ruch powietrznego w skali globalnej w tym samym okresie, który rocznie ma wynieść 4,7%.

Wzrost liczby pasażerów wymusi, spowoduje że wielu południowoamerykańskich liniach lotniczych będzie zmuszonych do modernizacji lub rozbudowy obecnego parku samolotów pasażerskich. Według EADS lokalni przewoźnicy będą musieli zakupić do 2031 około 2,1 tys. nowych maszyn za szacowną kwotę 242 mld USD.

Największe zapotrzebowanie ma być odczuwalne w przypadku samolotów wąskokadłubowych (ponad 1,6 tys. egz.). Wyraźnie mniej powinno zostać zakupionych maszyn szerokokadłubowych (420) oraz największych (40), takich jak Airbus A380.

 Jest to już kolejny raport dotyczący południowoamerykańskiego lotnictwa cywilnego. Przed kilkoma dniami należący do EADS Airbus opublikował swoje przewidywania odnośnie rozwoju brazylijskich linii lotniczych do 2031 (1060 odrzutowców dla Brazylii?, 2012-11-09). Według autorów, Brazylia będzie potrzebowała w latach 2012-2031 dla swojego lotnictwa cywilnego 1060 nowych odrzutowców pasażerskich, pomijając samoloty regionalne.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra