Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Piloci WWS więcej latają

Lotnictwo wojskowe, 05 grudnia 2012

Nalot pilotów Zachodniego okręgu wojskowego SZ FR w 2012 sięgnie 125 godzin. To o 20% więcej niż w ubiegłym roku.

W 2003 lotnicy rosyjskich WWS latali po zaledwie 12-44 godzin rocznie. W cztery lata później naloty pilotów Dalnoj Awiacji wzrosły do 80-100 godzin, a obecnie ta wartość wzrosła do średnio 125 godzin / Zdjęcie: Rosyjskie MO

Sukcesywnie wzrasta nalot pilotów WWS FR. Średnio w Zachodnim okręgu wojskowym (ZOW) wyniesie on w 2012 ok. 125 godzin. Przy czym naloty dowódców załóg będą jeszcze większe, sięgając 175 godzin. Czasy lotów w ciągu roku szkolenia i treningu wzrosną o ponad 20% w stosunku do 2011.

Według rzecznika ZOW, płk. Andrieja Bobruna, najwięcej latają piloci z Wiaźmy. Lotnicy z tej bazy lotnictwa wojsk lądowych wylatali w 2012 po 215 godzin. Załogi lotnictwa transportowego WWS latają się średnio po ponad 170 godzin. Nieco mniej wylatali piloci bojowi z Kurska. Załogi lotnictwa frontowego i myśliwskiego z tego ośrodka wylatały w 2012 średnio po 150 godzin.

Osiągane w 2012 naloty oznaczają zasadniczy wzrost w stosunku do lat poprzednich. W 2003 lotnicy rosyjskich WWS latali po zaledwie 12-44 godzin rocznie. W 2007 – dzięki łatwiejszemu dostępowi do paliwa i części zamiennych – naloty pilotów Dalnoj Awiacji wzrosły do średnio 80-100 godzin, a w lotnictwie myśliwskim osiągały 55-60 godzin. Rok później myśliwcy latali po 60-65 godzin (Wzrósł nalot rosyjskich myśliwców, 2009-03-28). Jednak rosyjskim pilotom nadal daleko do standardów zachodnich – w NATO uważa się, że dla podtrzymania odpowiedniego poziomu wyszkolenia potrzeba latać po 180-200 godzin rocznie.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.