Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa w Meksyku

Lotnictwo cywilne, 18 stycznia 2013

Na południu Meksyku rozbił się samolot Piper Navajo z 8 osobami na pokładzie. Wszyscy, w tym 3 dzieci, zginęli.

Piper Navajo startował z Angel Albino Corzo Intl, 15 km od Tuxtla Guierrez – stolicy stanu Chiapas, wczoraj o 14:30. Miał lecieć do Xoxocotlán. Na jego pokładzie znajdowało się 8 osób, w tym 2 członków załogi, 3 dorosłych pasażerów i 3 dzieci. Samolot spadł na ziemię tuż po starcie, ok. 100 m od hangaru, i spłonął. Wszyscy lecący nim zginęli.

Pasażerami samolotu była rodzina lokalnego biznesmena, Melchora Monterrosa Hernándeza – właściciela Valle de Orizaba Destiladora (producenta wódek i win). Zginął Hernandez, jego żona Antonia, 2 dzieci – Mendez i Joaquin oraz 2 wnuki.

Prawdopodobną przyczyną katastrofy była awaria jednego z silników. Inna wersja mówi o złych warunkach pogodowych i silnym podmuchu wiatru, który zdestabilizował samolot.

Rozbity samolot to dwusilnikowy Piper PA-31-325 Navajo C/R, nr rej. XB-EZY, nr ser. 31-8212007. Należał do Habilitaciones Turisticas SA CV. Według nieoficjalnych informacji, nie miał aktualnej homologacji.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.