Według londyńskiego ośrodka badań opinii publicznej Skytrax, najlepiej odbieraną przez pasażerów linią lotniczą Europy w 2008, została niemiecka Lutfhansa.
Skytrax przeprowadził swoje badania wśród 15 mln pasażerów, którzy oceniali 59 linii lotniczych, w okresie od sierpnia 2007 do czerwca 2008. Pasażerowie odpowiadali na 35 pytań, odpowiadających różnym aspektom usług, zebranym w trzech głównych grupach: obsługi naziemnej, produktów w czasie lotu i jakości pracy obsługi kabinowej.
Lufthansa zebrała pozytywne opinie m.in. za sposób sprzedaży biletów, szybkość i precyzję wydawania bagaży oraz pozytywne zachowanie obsługi lotniskowej. Linia uzyskała największe z możliwych not, za usługi w czasie lotu. Składają się na to jakość pracy stewardes i stewardów, wybór dań z menu i drinków serwowanych na pokładzie, dostępność mediów elektronicznych, a nawet wygoda foteli.