Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Lufthansa najlepsza w Europie

Lotnictwo cywilne, 27 sierpnia 2008

Według londyńskiego ośrodka badań opinii publicznej Skytrax, najlepiej odbieraną przez pasażerów linią lotniczą Europy w 2008, została niemiecka Lutfhansa.

W zestawieniach Skytraxu, Lufthansa otrzymuje 4 z 5 możliwych gwiazdek. Najwyższe noty przypadają dla przewoźników azjatyckich: Asiana Airlines, Cathay Pacific, Kingfisher Airlines, Malaysia Airlines, Qatar Airlines i Singapore Airlines. Nasz PLL LOT otrzymał przyzwoite 3 gwiazdki / Zdjęcie: Adrian Pingstone

Skytrax przeprowadził swoje badania wśród 15 mln pasażerów, którzy oceniali 59 linii lotniczych, w okresie od sierpnia 2007 do czerwca 2008. Pasażerowie odpowiadali na 35 pytań, odpowiadających różnym aspektom usług, zebranym w trzech głównych grupach: obsługi naziemnej, produktów w czasie lotu i jakości pracy obsługi kabinowej.

Lufthansa zebrała pozytywne opinie m.in. za sposób sprzedaży biletów, szybkość i precyzję wydawania bagaży oraz pozytywne zachowanie obsługi lotniskowej. Linia uzyskała największe z możliwych not, za usługi w czasie lotu. Składają się na to jakość pracy stewardes i stewardów, wybór dań z menu i drinków serwowanych na pokładzie, dostępność mediów elektronicznych, a nawet wygoda foteli.

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.