Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

G650ER bije kolejne rekordy

Lotnictwo cywilne, 11 stycznia 2017

Odrzutowiec Gulfstream G650ER ustanowił kolejne 2 rekordy prędkości lotu.

G650ER może podróżować z prędkością maksymalną M0,925 / Zdjęcie: Gulfstream

Koncern Gulfstream Aerospace poinformował o kolejnych wyczynach swojego flagowego odrzutowca klasy biznes G650ER. Należący do producenta jeden z samolotów tego typu wystartował z międzynarodowego portu lotniczego Columbus im. Johna Glenna i wylądował na lotnisku Szanghaj-Pudong 14 h 35 min później. Trasa długości 12 501 km została pokonana ze średnią prędkością M0,85.

Następnie G650ER przebył trasę z długości 11 377 km z międzynarodowego portu lotniczego Tajpej-Tajwan Taoyuan do Phoenix-Scottsdale, rozwijając średnią prędkość M0,9. Czas przelotu wyniósł 10 h 57 min.

G650ER i jego protoplasta G650 pobiły wspólnie ponad 60 rekordów świata. W styczniu 2015 G650ER wykonał najszybszy lot w swojej historii, pokonując 14 835 km z Singapuru do Las Vegas w czasie nieco ponad 14 h (Kolejny rekord Gulfstreama G650ER, 2016-05-20).

G650ER może przebyć 13 890 km z prędkością M0,85, a G650 dysponuje zasięgiem 12 964 km przy takiej samej prędkości. Prędkość maksymalna obydwu samolotów to M0,925.


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.