Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Czwarty przedseryjny E190-E2 w powietrzu

Lotnictwo cywilne, 20 marca 2017

Embraer poinformował o oblocie czwartego przedseryjnego samolotu komunikacyjnego E190-E2.

Czwarty przedseryjny Embraer 190-E2 przebywał w powietrzu ok. 2 h / Zdjęcie: Embraer

Samolot, noszący nr ser. 20.004 wystartował do pierwszego lotu w piątkowe popołudnie, z lotniska leżącego obok zakładów Embraera São José dos Campos. Czwarty przedseryjny E190-E2 przebywał w powietrzu ok. 2 h.

Posłuży on do prób ewakuacji z kabiny pasażerskiej, komfortu pasażerów, działania instalacji klimatyzacji i poziomu odczuwanego hałasu. Dotychczas 3 przedseryjne Embraery 190-E2 wylatały ponad 650 h podczas prób certyfikacyjnych. 

Jeśli chodzi o kampanię certyfikacyjną, Embraer zatwierdził już konfigurację aerodynamiczną i zakończył wiele testów, takich jak ocena własności pilotażowych, start i lądowanie z krótkich dróg startowych, osiągi podczas wznoszenia, określenie ciągu zespołu napędowego podczas lotu oraz niezawodność działania podwozia i innych instalacji. Wkrótce będziemy własności pilotażowe przy dużych prędkościach lotu, wykonamy próby flatteru i loty w warunkach naturalnego oblodzenia i próby operowania w klimacie arktycznym – wyjaśnił Luís Carlos Affonso, dyrektor operacyjny Embraer Commercial Aviation.

Pierwszy seryjny E190-E2 ma zostać przekazany w 1. poł. 2018 liniom Widerøe, największemu norewskiemu operatorowi regionalnemu (Oblot Embraera 190-E2, 2016-05-24).

Czwarty przedseryjny E190-E2 w powietrzu

Embraer poinformował o oblocie czwartego przedseryjnego samolotu komunikacyjnego E190-E2.

 

Czwarty przedseryjny Embraer 190-E2 przebywał w powietrzu ok. 2 h / Zdjęcie: Embraer

 

Samolot, noszący nr ser. 20.004 wystartował do pierwszego lotu w piątkowe popołudnie, z lotniska leżącego obok zakładów Embraera São José dos Campos. Czwarty przedseryjny E190-E2 przebywał w powietrzu ok. 2 h.

Posłuży on do prób ewakuacji z kabiny pasażerskiej, komfortu pasażerów, działania instalacji klimatyzacji i poziomu odczuwanego hałasu. Dotychczas 3 przedseryjne Embraery 190-E2 wylatały ponad 650 h podczas prób certyfikacyjnych.

Jeśli chodzi o kampanię certyfikacyjną, Embraer zatwierdził już konfigurację aerodynamiczną i zakończył wiele testów, takich jak ocena własności pilotażowych, start i lądowanie z krótkich dróg startowych, osiągi podczas wznoszenia, określenie ciągu zespołu napędowego podczas lotu oraz niezawodność działania podwozia i innych instalacji. Wkrótce będziemy własności pilotażowe przy dużych prędkościach lotu, wykonamy próby flatteru i loty w warunkach naturalnego oblodzenia i próby operowania w klimacie arktycznym – wyjaśnił Luís Carlos Affonso, dyrektor operacyjny Embraer Commercial Aviation.

Pierwszy seryjny E190-E2 ma zostać przekazany w 1. poł. 2018 liniom Widerøe, największemu norewskiemu operatorowi regionalnemu.


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.