Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Emirates zamawiają Dreamlinery

Imprezy branżowe, Lotnictwo cywilne, 13 listopada 2017

Podczas wystawy w Dubaju linie lotnicze Emirates zawarły z Boeingiem porozumienie w sprawie zakupu 40 samolotów szerokokadłubowych 787-10 Dreamliner, wartości 15,1 mld USD (prawie 55 mld zł).

Boeingi 787-10 będą dostarczane Emirates w konfiguracji dwu- lub trzyklasowej, przystosowanej do przewozu 240-330 pasażerów / Ilustracja: Emirates

Przewoźnik ma prawo zamiany ich na mniejsze 787-9. Samoloty będą dostarczane w konfiguracji dwu- lub trzyklasowej, o pojemności 240-330 pasażerów. Silniki do ich napędu zostaną wybrane w późniejszym terminie (Pierwszy Boeing 787-10 dla Singapore Airlines , 2017-10-04).

Odpowiednie dokumenty podpisali prezes zarządu Grupy Emirates szejk Ahmed ibn Zajed al-Maktum i prezes Boeing Commercial Airplanes Kevin McAllister. W ceremonii uczestniczył też szejk Dubaju, wiceprezydent i premier oraz minister obrony Zjednoczonych Emiratów Arabskich Muhammad ibn Raszid al-Maktum.

Samoloty zamówione przez Emirates będą dostarczane od 2022, co pozwoli na ich eksploatację  do późnych lat 2030. Niektóre z nich zastąpią starsze samoloty, dzięki czemu utrzymamy młodą i skuteczną flotę, a inne posłużą do nasz rozwoju siatki połączeń w przyszłości. Postrzegamy 787-10 jako świetne uzupełnienie floty Boeingów 777 i A380, zapewniające nam większą elastyczność w obsłudze wielu miejsc docelowych, gdy rozwijamy naszą globalną siatkę połączeń – powiedział szejk Muhammad ibn Raszid al-Maktum.

Strategią Emirates było zawsze inwestowanie w najbardziej nowoczesne i wydajne samoloty, a dzisiejsze zamówienia odzwierciedlają to. Dzisiejsze oświadczenie mówi również o naszym zaufaniu do przyszłości lotnictwa w ZEA i w regionie – dodał szejk Muhammad ibn Raszid al-Maktum (Emirates na Expo 2020, 2017-11-11).

Jesteśmy podekscytowani faktem, że Emirates wybrały Boeinga 787-10 Dreamliner w ramach rozwoju swojej floty i przyszłego wzrostu. Zakup Dreamlinerów przez Emirates przedłuża nasze wieloletnie partnerstwo i utrzyma wiele miejsc pracy w Stanach Zjednoczonych – dodał Kevin McAllister.


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.