21 grudnia na Lotnisku Chopina obsłużony został 15,5-milionowy podróżny w 2017. Pan Paweł Dobosz przyleciał na pokładzie samolotu PLL LOT z Toronto. Wyjątkowy pasażer otrzymał upominki od linii lotniczej i lotniska, m.in. zaproszenie do skorzystania ze Strefy VIP Line. Jest to specjalna usługa, w ramach której, przy asyście personelu Strefy VIP, na gościa czeka szybka, indywidualna i dyskretna odprawa biletowa, bagażowa i celna oraz kontrola bezpieczeństwa.
Czas oczekiwania na lot pan Paweł Dobosz spędzi w komfortowym salonie, gdzie będzie mógł skorzystać z szerokiej oferty cateringowej. Punktualnego dotarcia do samolotu przypilnuje obsługa Strefy VIP, a na miejsce pasażer zostanie dowieziony wygodną limuzyną.
Bardzo nam miło, że jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia mogliśmy uhonorować naszego wyjątkowego pasażera, a jednocześnie symbolicznie podziękować wszystkim, którzy w tym roku skorzystali z naszego portu i pomogli osiągnąć nam tak wspaniały wynik. W tym momencie obsłużyliśmy już ponad 20% więcej pasażerów, niż w roku ubiegłym, a do Sylwestra pozostało jeszcze kilka dni. Tak dynamiczny wzrost potwierdza, że nasza strategia stawiania na rozwój lotniska pod kątem ruchu tranzytowego i lotów dalekodystansowych jest słuszna – powiedział Hubert Wojciechowski, dyrektor marketingu i PR Lotniska Chopina (Maluch dla Hanksa odleciał do Los Angeles, 2017-11-28).
Cieszymy się, że LOT odgrywa coraz bardziej znaczącą rolę w rozwoju Lotniska Chopina i że ramię w ramię możemy każdego roku świętować kolejne rekordy. Nasz rekord na koniec tego roku to 6,8 mln pasażerów, z czego znacząca większość to pasażerowie, którzy nie tylko podróżują z i do Warszawy, ale też coraz chętniej przesiadają się na Lotnisku Chopina. W ten sposób razem z naszymi partnerami z lotniska budujemy jeden z najwygodniejszych portów przesiadkowych w Europie – dodał Adrian Kubicki, dyrektor komunikacji korporacyjnej PLL LOT.