Czarterowy przewoźnik z Kanady Nolinor Aviation postanowił zmodernizować swoje Boeingi 737-200. Jeden z samolotów tego typu (ponad 35-letni, noszący znaki rejestracyjne C-GTUK) został, kosztem ponad 828 tys. USD, wyposażony w nowoczesną awionikę glass cockpit.
W kabinie załogi zabudowano 4 kolorowe wskaźniki ciekłokrystaliczne Universal Avionics EFI 890R, a także 2 układy nawigacji bezwładnościowej Honeywell Laseref V i 2 układy sterowania lotem Universal UNS-1Lw. Ponadto unowocześniony został transponder, w celu spełnienia wymagań ADS-B OUT.
Nolinor Aviation jest pierwszym przewoźnikiem w świecie, który zabudował tak nowoczesne wyposażenie pilotażowo-nawigacyjne w Boeingu 737-200. Modernizacja awioniki spowoduje także skrócenie czasu obsługi bieżącej i technicznej, dzięki zdolnościom nowych urządzeń do samodiagnozowania.