Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Nowe usługi bagażowe easyJet

Lotnictwo cywilne, Transport lotniczy, 10 listopada 2023

Linie easyJet poinformowały o uruchomieniu we współpracy z Airportr nowej usługi nadawania i odbioru bagażu z punktu do punktu dla pasażerów podróżujących z Londynu-Gatwick i Genewy. W ofercie znalazły się trzy rodzaje usług. Pierwszą jest możliwość odprawienia przez pasażerów odlatujących z Genewy lub Londynu-Gatwick swojego bagażu w określonym miejscu, np. w domu, biurze lub hotelu. Bagaż taki jest przekazywany akredytowanemu kierowcy, a pasażer odbiera go z taśmy bagażowej na lotnisku docelowym.

Nowa usługa nadawania i odbioru bagażu dostępna jest dla podróżnych wylatujących z Londynu-Gatwick i Genewy oraz przylatujących do Genewy / Zdjęcie: easyJet

Druga usługa polega na możliwości zamówienia przez pasażerów przylatujących do Genewy rejsem easyJet z dowolnego lotniska dostawy bagażu do miejsca docelowego, np. domu, biura lub hotelu.

Ostatnia pozwala podróżnym lecący z Londynu-Gatwick do Genewy na zamówienie transportu bagażu od drzwi do drzwi, czyli nadanie go w określonym punkcie przed odlotem z Londynu i odbiór pod wskazanym adresem po przylocie do Genewy. Wcześniej podobną usługę dla pasażerów podróżujących na lotnisko w Genewie – również we współpracy z przedsiębiorstwem Airportr – wprowadziły Swiss International Air Lines ((Bagaż Swiss zawsze pod nadzorem , 2021-10-20)).

Usługi te są dostępne w przypadku lotów do dowolnego miejsca docelowego w siatce linii easyJet w Europie z Londonu-Gatwick i Genewy w cenie od 37 GBP. Dla pasażerów korzystających z taryfy FLEXI, usługa ta wliczona jest cenę rezerwacji. Oferta została wprowadzona przez easyJet w wyniku badań, które wykazały, że 40% klientów tych linii byłoby zainteresowanych tego typu usługami.

Możliwość odbioru i dostawy bagażu z punktu do punktu jest kolejnym krokiem mającym ułatwić klientom podróże lotnicze, po wprowadzeniu przez easyJet usługi Twilight Bag Drop, dostępnej na lotniskach Londyn-Gatwick, Bristol, Manchester, Edynburg, Glasgow, Berlin i Amsterdam, polegającej na tym, że klienci korzystający z wczesnych lotów mogą zostawić swoje bagaże poprzedniego wieczoru.

Od 2016 Airportr zebrał ponad 250 000 szt. bagaży i sprzętu sportowego, które zostały odprawione i dostarczone do setek punktów odbioru bagażu na lotniskach docelowych na całym świecie. Od momentu uruchomienia, 8100 klientów przyznało Airportr 4 lub 5 gwiazdek, a 9,6 na 10 klientów zadeklarowało, że prawdopodobnie poleci tę usługę innym.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.