Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Polscy studenci zwyciężyli w USA

Lotnictwo cywilne, 01 maja 2015

Studenci z Politechniki Warszawskiej pokonali 75 zespołów i zdobyli cztery pierwsze miejsca w międzynarodowych zawodach SAE Aero Design West. Głównym Partnerem Medialnym Projektu jest Skrzydlata Polska.

12-osobowa reprezentacja Politechniki Warszawskiej wystartowała we wszystkich trzech klasach. W Micro z samolotem Sparrow, w Regular – Ladybird oraz w Advanced – Blackjack. Warszawskie samoloty zwyciężyły w klasyfikacji generalnej klasy Micro i Regular

Studenci z Politechniki Warszawskiej pokonali 75 zespołów i zdobyli cztery pierwsze miejsca w międzynarodowych zawodach SAE Aero Design West, które odbyły się  miedzy 24 a 26 kwietnia 2015 w Van Nuys w Kalifornii. Konkurs jest rozgrywany od 29 lat pod patronatem koncernu Lockheed Martin. Startują w nim studenci z całego świata: USA, Polski, Brazylii, Kanady, Indii, Meksyku, Wielkiej Brytanii, Japonii czy Chin (Kolejne medale na Aero Design, 2014-04-16; Sukces studentów PW na Aero Design, 2013-04-21).

Zawody polegają na zaprojektowaniu, zbudowaniu i wykonaniu lotów samolotem bezzałogowym z jak największym ładunkiem. Składają się z trzech konkurencji: Micro, Regular i Advanced.  Co roku, we wrześniu, organizatorzy publikują regulamin narzucający w każdej klasie szereg wymagań i ograniczeń.

Głównym Partnerem Medialnym Projektu jest Skrzydlata Polska. Jej wydawca, Agencja Lotnicza Altair była sponsorem polskich studentów. Prezes agencji, Tomasz Hypki jest absolwentem wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej. To jego studentami są zwycięzcy zawodów

W tym roku samoloty klasy Micro musiały się zmieścić do jak najkrótszego pojemnika w kształcie tuby o średnicy 6 cali (152 mm). Dodatkowo liczył się jak najkrótszy czas składania. W klasie Regular ograniczona do 175 cali (4445 mm) była suma wymiarów samolotu – rozpiętości, długości i wysokości. Natomiast w klasie Advanced, oprócz podniesionego obciążenia, punktowana była celność zrzutu ładunku humanitarnego.

12-osobowa reprezentacja Politechniki Warszawskiej wystartowała we wszystkich trzech klasach. W Micro z samolotem Sparrow, w Regular – Ladybird oraz w Advanced – Blackjack. Warszawskie samoloty zwyciężyły w klasyfikacji generalnej klasy Micro i Regular, uzyskując przy tym najlepszy udział masy podniesionej w masie całkowitej modelu – 89% (Micro) oraz podnosząc największy ładunek – 13,6 kg (Regular).

Studenci z Politechniki Warszawskiej pokonali 75 zespołów i zdobyli cztery pierwsze miejsca w międzynarodowych zawodach SAE Aero Design West, które odbyły się w Van Nuys w Kalifornii. Konkurs jest rozgrywany od 29 lat, startują w nim studenci z całego świata / Zdjęcia: SAE Aerodesign Warszawa

Reprezentanci Studenckiego Miedzywydziałowego Koła Naukowego SAE AeroDesign dorzucili jeszcze brąz za prezentację techniczną samolotu Sparrow. Pozostałe zespoły z Poznania, Krakowa i Rzeszowa również spisały się bardzo dobrze, potwierdzając, tradycyjną już, dominację młodych polskich konstruktorów w tych prestiżowych zawodach.

Głównym Partnerem Medialnym Projektu jest Skrzydlata Polska. Jej wydawca, Agencja Lotnicza Altair była sponsorem polskich studentów. Prezes agencji, Tomasz Hypki jest absolwentem wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej. To jego studentami są zwycięzcy zawodów.


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.