Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Rozszerzona współpraca LOT i EgyptAir

Lotnictwo cywilne, 14 listopada 2017

PLL LOT i EgyptAir rozpoczęły sprzedaż biletów na trasie między Warszawą i Kairem w ramach nowej umowy code-share. Pasażerowie mogą skorzystać z łączonych rejsów samolotami dwóch linii z jednym biletem, z przesiadką w Budapeszcie lub Mediolanie i krótszymi czasami podróży.

Pasażerowie LOT-u i EgyptAir mogą skorzystać z łączonych rejsów samolotami dwóch linii z jednym biletem / Ilustracja: EgyptAir

LOT obsługuje połączenia między Warszawą a Budapesztem i Warszawą a Mediolanem, podczas gdy EgyptAir wykonuje do Budapesztu i Mediolanu rejsy z Kairu. Od dzisiaj dzięki umowie code-share między LOT-em i EgyptAir pasażer może kupić bilet na trasie między Warszawą i Kairem z przesiadką w Budapeszcie lub Mediolanie. Oznacza to dla pasażera np. możliwość nadawania bagażu rejestrowanego w Warszawie lub Kairze bezpośrednio do miejsca docelowego, możliwość naliczania kilometrów w ramach programu Miles&More i solidarną ochronę prawną pasażera przez przewoźników w razie opóźnienia jednego z rejsów.

Wzajemne ustalenia dotyczą jednego połączenia dziennie (w obie strony) na trasie Warszawa-Mediolan-Kair i czterech rejsów w tygodniu na trasie Warszawa-Budapeszt-Kair. Nowa umowa oznacza zwiększenie liczby dostępnych rejsów i bardziej dogodne godziny przesiadek dla pasażerów podróżujących pomiędzy Warszawą a Kairem.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozszerzenia zakresu relacji biznesowych z EgyptAir, naszym partnerem w Star Alliance. Dzięki niej nasi pasażerowie skorzystają z wygodnych możliwości podróżowania z Warszawy do Kairu, dokąd nie oferujemy na razie bezpośrednich połączeń. Jednocześnie mamy nadzieję na dalszy rozwój dwustronnych relacji z naszym egipskim partnerem. Konsekwentnie usprawniamy połączenia między Lotniskiem Chopina a innymi portami z istotnym potencjałem pasażerskim –  mówi prezes PLL LOT Rafał Milczarski (LOT-em z Szyman do Lwowa, 2017-11-08, Współpraca PLL LOT i PKOl, 2017-11-03).

EgyptAir i LOT mają za sobą długotrwałe wzajemne relacje biznesowe, z których klienci obydwu linii czerpią wiele korzyści. Nowa umowa partnerska code-share zapewni pasażerom więcej możliwości wygodnej podróży do Polski i Egiptu oraz otworzy dodatkowe możliwości komercyjne dla obydwu linii. Oferujemy lepszy produkt niż dotychczas zarówno pasażerom podróżującym służbowo, jak też  turystom – dodaje prezes EgyptAir Holding Safwat Musallam.

Strategia EgyptAir zakłada zwiększanie oferty także za pośrednictwem linii zrzeszonych w Star Alliance. Dzięki nowej umowie klienci LOT-u zyskują dostęp do rejsów do egipskich miejscowości turystycznych i siatki połączeń EgyptAir w Afryce. Z drugiej strony, klienci EgyptAir będą mieli większy dostęp do siatki połączeń LOT-u w Europie – podkreśla prezes  EgyptAir Sherif Ezzat (Egyptair kupiły Boeingi 737-800, 2016-10-24).

LOT jest członkiem Star Alliance od 2003, a EgyptAir dołączył do Sojuszu w 2008. Sieć Star Alliance obsługuje obecnie ponad 21 500 lotów dziennie do prawie 1300 lotnisk w ponad 190 krajach (Codeshare Singapore Airlines i Eurowings, 2017-06-23, Rozszerzenie code-share LOT i ANA, 2016-11-28, Joint venture Lufthansy i Air China , 2016-09-20).


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.