Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

8 rekordów G500

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 16 kwietnia 2018

W ostatnich miesiącach odrzutowiec klasy biznes Gulfstream G500 ustanowił 8 nowych rekordów prędkości przelotu pomiędzy parami miast w ramach światowego tournee i prezentacji dla potencjalnych klientów. Mamy pewność, że zaprezentowaliśmy w pełni wyposażone przedseryjne G500 klientom na całym świecie i wielokrotnie potwierdziliśmy ich niezrównaną niezawodność, prędkość i komfort. Rekordy prędkości przelotu pomiędzy parami miast są dodatkowymi dowodami niezrównanej prędkości i osiągów samolotów Gulfstreama – powiedział Mark Burns, prezes Gulfstreama.

Odrzutowiec klasy biznes G500 / Zdjęcie: Gulfstream

W lutym G500 połączył południowo-wschodnią Azję, Bliski Wschód, Afrykę, Karaiby, USA i Europę w rekordowym czasie. Jednym z wyczynów był rekordowy przelot z Singapuru do Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w 6 h 54 min ze średnią prędkością M0,90, czy z Dubaju do Lagos w Nigerii, w 7 h 35 min, z taką samą prędkością.

Z kolei w marcu G500 połączył Afrykę z Ameryką Południową lotem z Luandy w Angoli do Foz Do Iguaçu w Brazylii. Samolot poruszał się ze średnią prędkością M0,90, pokonując trasę w 8 h 13 min. Z Brazylii G500 poleciał do Savannah w USA w 7 h 40 min, także ze średnią prędkością M0,90.

Oprócz tego G500 wykonał przeloty z Lagos do Bridgetown na Barbados w 9 h 8 min – średnia prędkość lotu to M0,87, z Bridgetown do Savannah w 3 h 45 min (M0,90), Abu Zabi do Luandy w 7 h 23 min (M0,90) i z portu lotniczego Ellison Onizuka Kona w Keāhole na Hawajach do Melbourne w Australii, w 10 h 37 min, rozwijając średnią prędkość przelotową M0,85.

Obecnie rekordy są zatwierdzane przez Narodowe Stowarzyszenie Aeronautyczne (NAA, G500 w hołdzie Lindberghowi, 2017-05-19).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.