Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
21 kwietnia 2021

Tegoroczne Balt Military Expo i InterMarE South Baltic, to pierwsze wydarzenia przygotowane przez Międzynarodowe Targi Gdańskie w wersji on line. Doświadczony w organizowaniu tradycyjnych imprez publicznych zespół pracowników MTG mógł mieć obawy, jak przebiegać będą targi w zupełnie nowych realiach cyfrowych.

- Przygotowywaliśmy się ponad rok, przyglądaliśmy się jak to wychodzi innym, uwierzyliśmy, że można i udało się. Mogły zdarzyć się drobne potknięcia, ale to zdarza się kiedy korzysta się z tak nowoczesnych rozwiązań. Najważniejsza dla nas jest opinia wystawców, uczestników, naszych partnerów. A docierają do nas pozytywne oceny. Okazało się, że nawet wirtualnie można zorganizować atrakcyjną Galę z live cooking i muzyką na żywo! Pojawiły się już pierwsze zapytania od podmiotów uczestniczących w targach i konferencjach, które są zainteresowane zorganizowaniem podobnych wydarzeń.

Andrzej Bojanowski – prezes Zarządu Międzynarodowych Targów Gdańskich podczas uroczystości otwarcia Balt Military Expo 2021, zorganizowanych po raz pierwszy za pomocą sieci  / Zdjęcie: MTGSA

 

Wierzymy, że ta edycja będzie zapamiętana przez wszystkich, ale następnym razem chcemy się już spotkać w realu – podsumował Andrzej Bojanowski, prezes Zarządu Międzynarodowych Targów Gdańskich SA.

Targi on line to spore wyzwanie organizacyjne, także dla wystawców i odwiedzających. Jednak narzucona przez pandemiczne ograniczenia formuła, dla branży morskiej nie była przeszkodą, aby aktywnie uczestniczyć w wydarzeniu. Na targach obecność zarejestrowało 220 wystawców z Polski, prezentowały się przedsiębiorstwa z całego rejonu Bałtyku Południowego. Na konferencjach on line zjawiło się odpowiednio: NatCon – 532 osób, GreenMarE – 447 osób, a w konferencji Sea.Tech wzięło udział 450 uczestników. 

Prezentacje wystawców na scenie głównej targów obejrzało 357 osób. Po pierwszym dniu targów okazało się, że przeciętny okres ciągłej obecności uczestnika sesji to 44 min., co świadczy o ciekawej tematyce, dostosowanej do potrzeb i zainteresowań odbiorców. Z ciekawostek należy odnotować aktywność w sieci pojedynczego zwiedzającego. Osoba taka odwiedziła, oczywiście wirtualnie, aż 87 stoisk podczas pierwszego dnia targów!

Organizatorzy Balt Military Expo i InterMarE South Baltic


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.