U wejścia do hali Grupy Bumar nad ranem drugiego dnia MSPO pojawił się czołg PT-91Ex, który dzięki pozostawionej na lewym błotniku rejestracji można jednoznacznie zidentyfikować jako prototyp czołgu PT-91M opracowanego dla Malezji. Podczas 60-dniowych testów w Malezji w bardzo zróżnicowanym terenie i w trudnych warunkach klimatycznych czołg przejechał ponad 3850 km, co wedle danych producenta, ZM Bumar-Łabędy, odpowiada 18 latom normalnej eksploatacji. Podczas testów ogniowych (realizowanych w Polsce) strzelano m.in. do celu NATO 2,3 x 2,3 m (także w ruchu poprzecznym), umieszczanego w przeciętnej odległości ok. 2 km. Wystrzelono 250 pocisków i prowadzono skuteczny ogień na odległość do 3,5 km. ZM Bumar-Łabędy ujawnił, iż wynik całkowitego prawdopodobieństwa trafienia równy 89,5%.

O ile podczas MSPO 2006 pokazano pierwszy prototyp, określany mianem PT-91E i pozbawiony w istocie zasadniczych elementów modernizacji (choć z nowym systemem kierowania ogniem Sagem pracującym w systemie hunter-killer, zmodernizowaną 125 mm armatą 2A46MS oraz systemem samoosłony PCO Obra-3), to na tegorocznych Targach pokazywany jest wóz w pełnej krasie. Rzuca się w oczy specjalnie dodany fartuch boczny i duży kosz do przewożenia materiałów eksploatacyjnych.
