BAE System przedstawiła w Kielcach najnowszy wariant CV90. Armadillo jest oferowany jako dojrzała i sprawdzona wielozadaniowa platforma.
Pojazd zademonstrowany został jako transporter opancerzony, jednak jest to jedynie przykład. Podwozie wyposażone zostało w silnik Scania DI-16/V8 o mocy 596 kW przy 2150 obr./min. Układ przeniesienia napędu Caterpillar X-300/12 wyposażony jest w 4 biegi do przodu oraz 2 do tyłu. Tak skonfigurowany układ napędowy pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 69 km/h oraz 40 km/h do tyłu. Podwozie, przy masie własnej 19 ton, posiada masę maksymalną 35-40 ton. Objętość części użytkowej wynosi 11 m3, pojemność zbiorników paliwa to 1080 litrów.
W porównaniu do standardowego bwp, wariantu CV9040C, zmieniło się podejście do opancerzenia wozu. O ile w szwedzkim pojeździe położono szczególny nacisk na ochronę przed skutkami trafienia ręcznymi granatnikami przeciwpancernymi RPG-7, a więc ładunkami kumulacyjnymi, to w najnowszym wariancie skupiono się na podniesieniu ochrony przeciwko podkalibrowym pociskom kalibru do 30 mm włącznie. Zwalczanie granatów przeciwpancernych ma zapewnić aktywny system samoobrony.
Według deklaracji producenta, pancerz ma zapewnić poziom ochrony według STANAG 4569 (Level 5+). Również poziom ochrony przeciwminowej jest wysoki. Level 4A/4B zapewnia ochronę przed detonacją ładunku 10 kg, zarówno pod kadłubem jak i gąsienicą wozu. Pomimo że CV90 ma już prawie 20 lat, ciągle jest rozwijany, by sprostać zmieniającym się wymaganiom pola walki.