Na stoisku DZT Tymińscy, obecnego właściciela praw do produkcji Honkera, obok tradycyjnego samochodu wojskowego, zaprezentowany został model koncepcyjny Honkera Pick-up. Zasadniczą zmianą w nowym modelu jest rozstaw osi, powiększony z 2827 mm do 3530 mm oraz dodanie drugiego rzędu siedzeń.
Całkowita długość wozu wzrosła o ok. 800 mm (z 4790 do 5570 mm). Pojemne wnętrze pozwala na komfortową podróż dla czterech pasażerów oraz kierowcy.
DZT oferuje dla Honkera trzy wersje napędów. Podstawę oferty stanowi dobrze znany silnik Andoria o mocy 102 lub 115 KM (75 lub 85 kW), oferowany wraz z 5-biegową, manualną skrzynią biegów EATO oraz skrzynką rozdzielczą z blokadą mechanizmu różnicowego i możliwością odłączenia napędu Borg-Warner/GHEDA. Alternatywę stanowi silnik KIA o mocy 170 KM (125 kW), manualna skrzynia biegów KIA oraz skrzynka rozdzielcza, również produkcji KIA. Ostatnia opcja to jednostka o mocy 136 KM (100 kW).
Wytrzymałe i odporne zawieszenie, zarówno przednie jak i tylne, oparte jest o resory piórowe oraz teleskopowe amortyzatory hydrauliczne dwustronnego działania. Honker używa 16-calowych kół przystosowanych do ogumienia 235/85 R16.
Obecnie prowadzone są prace nad zmodernizowaniem Honkera do wymagań wojska, zarówno przez zmianę wyposażenia wnętrza, jak i budowę nowych wariantów. W fazie prototypowej jest nadwozie Honkera, w tak oczekiwanej przez wojska lądowe wersji 5-drzwiowej.