Na stoisku Auto-Hitu prezentowana jest Tatra T815-780R59, jeden z potencjalnych kandydatów do zagospodarowania przynajmniej części zamówienia na samochody średniej ładowności wysokiej mobilności.
Wystawiana Tatra to wóz w konfiguracji 4x4, wykorzystywany przez armię czeską, z chłodzonym powietrzem, sprawdzonym turbodieslem Tatra T3C-928-81 Euro 3 o mocy 365 KM. W przypadku, gdyby doszło do zaproponowania pojazdu polskiemu wojsku, jednostka ta zostałaby prawdopodobnie zastąpiona silnikiem Cumminsa (czyli de facto Iveco), o mocy 348 KM - jednostki napędowe tego typu są już bowiem wykorzystywane przez polską armię.
Przedstawiciele Auto-Hitu zapowiadają, że byliby w stanie wykonać samodzielnie opancerzoną kabinę - standardowo dla 3 żołnierzy, opcjonalnie powiększoną dla 6 osób - jak również całą zabudowę skrzyniową lub specjalną.
Przyszłość projektu nie jest jednak pewna. Wojsko rozpoczęło oficjalną procedurę przetargową 5 września i zainteresowane strony nie miały jeszcze czasu zapoznać się z wymogami MON. Być może Auto-Hit będzie musiał zmienić propozycję dla MON. Równolegle rozpatrywana jest również współpraca z Włochami, którzy dysponują Iveco Astra.