Reklama
Reklama

Eurocopter Vostok dostarczył Gazpromawii pierwszy śmigłowiec EC135 T2i. Wyposażono go częściowo w rosyjską awionikę.

Śmigłowiec został dostarczony w ramach realizacji kontraktu na dostawę 8 EC135 T2i dla kompanii Gazpromawia. Po raz pierwszy w historii na śmigłowcu produkcji zachodniej zamontowano rosyjską awionikę. Jej dostawcą jest Tranzas Awiacja z St. Petersburga.

W rozmowie z ARMS TASS dyrektor Tranzas Awiacji, Wiktor Gorbunow poinformował, że przedsiębiorstwo dostarczyło odbiornik systemu nawigacji satelitarnej, system map cyfrowych ze specjalnym wyświetlaczem, a także system uprzedzający o niebezpiecznej bliskości ziemi. Wszystkie te urządzenia zostały certyfikowane według wymagań europejskich. - Certyfikacja w niemieckim zakładzie Eurocoptera trwała 3 miesiące - powiedział Gorbunow. Europejski koncern zamierza montować rosyjskie wyposażenie nie tylko w śmigłowcach dostarczanych FR, ale także ChRL i Indiom.

Tranzas dostarczał dotąd wyposażenie radionawigacyjne dla statków i okrętów. Od kilku lat promował swe rozwiązania także dla lotnictwa, ale dopiero kontrakt z Eurocopterem oznacza przełamanie ważnej bariery i nadzieje na kolejne dostawy dla zachodnich odbiorców.

Gazpromawia pierwszy śmigłowiec Eurocoptera - EC120 eksploatuje od 2006. 8 EC135 T2i dla Gazpromawii ma trafić do odbiorcy jeszcze w br.

Eurocopter Vostoc to rosyjska spółka stanowiąca w 100% własność Eurocoptera. W podmoskiewskim Ostafiewie uruchomiła ona centrum serwisowe. W FR lata ponad 70 śmigłowców Eurocoptera, a w krajach WNP dalszych 50.

Śmigłowiec został dostarczony w ramach realizacji kontraktu na dostawę 8 EC135 T2i dla kompanii Gazpromawia. Po raz pierwszy w historii na śmigłowcu produkcji zachodniej zamontowano rosyjską awionikę. Jej dostawcą jest Tranzas Awiacja z St. Petersburga.

W rozmowie z ARMS TASS dyrektor Tranzas Awiacji, Wiktor Gorbunow poinformował, że przedsiębiorstwo dostarczyło odbiornik systemu nawigacji satelitarnej, system map cyfrowych ze specjalnym wyświetlaczem, a także system uprzedzający o niebezpiecznej bliskości ziemi. Wszystkie te urządzenia zostały certyfikowane według wymagań europejskich. - Certyfikacja w niemieckim zakładzie Eurocoptera trwała 3 miesiące - powiedział Gorbunow. Europejski koncern zamierza montować rosyjskie wyposażenie nie tylko w śmigłowcach dostarczanych FR, ale także ChRL i Indiom.

Tranzas dostarczał dotąd wyposażenie radionawigacyjne dla statków i okrętów. Od kilku lat promował swe rozwiązania także dla lotnictwa, ale dopiero kontrakt z Eurocopterem oznacza przełamanie ważnej bariery i nadzieje na kolejne dostawy dla zachodnich odbiorców.

Gazpromawia pierwszy śmigłowiec Eurocoptera - EC120 eksploatuje od 2006. 8 EC135 T2i dla Gazpromawii ma trafić do odbiorcy jeszcze w br.

Eurocopter Vostoc to rosyjska spółka stanowiąca w 100% własność Eurocoptera. W podmoskiewskim Ostafiewie uruchomiła ona centrum serwisowe. W FR lata ponad 70 śmigłowców Eurocoptera, a w krajach WNP dalszych 50.

Reklama
Reklama

Udostepnij

Reklama
Reklama

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.