W Sevilli oblatano drugi samolot transportowy Airbus A400M dla wojsk lotniczych Indonezji.
Przemysł lotniczy
Rząd w Berlinie zdecydował się skorzystać z opcji zakupu 20 kolejnych lekkich śmigłowców bojowych H145M.
Królewskie kanadyjskie wojska lotnicze (RCAF) zamówiły sześć odrzutowców klasy biznes Global 6500.
Start-up Evio zaprezentował projekt hybrydowo-elektrycznego samolotu transportu regionalnego Evio 810. Jego dostawy są planowane na początek lat 2030.
Z powodu wzrostu kosztów Szwajcaria zamierza kupić mniej samolotów stealth F-35A niż planowała. Ich liczba zostanie dostosowana do budżetu, określonego na 6 mld CHF.
MO Holandii kupuje trzy dodatkowe śmigłowce morskie NH90 NFH.
Pierwszy zmodernizowany bombowiec B-52J z radarem z aktywnym skanowaniem elektronicznym (AESA) AN/APQ-188 przybył na testy do Edwards AFB.
Według źródeł ukraińskich w 2025 Rosjanie odebrali ok. 24 samoloty bojowe.
OAK dostarczyła rosyjskiemu Ministerstwu Obrony kolejną partię samolotów bombowych Su-34.
LOT Aircraft Maintenance Services uruchamia nową stację obsługi liniowej w Krakowie.
Aktywa Spirit AeroSystems zostały przejęte przez Airbusa i Boeinga.
W Fort Worth oblatano pierwszy samolot F-35A dla fińskich Ilmavoimat (wojsk lotniczych).
Bangladesz podpisał list intencyjny z włoskim Leonardo w sprawie możliwych dostaw wielozadaniowych myśliwców Eurofighter Typhoon.
















