Reklama
Reklama

EC225 rozpoczęły służbę w Japonii

Wczoraj na lotnisku japońskiej straży przybrzeżnej, rozpoczęły służbę dwa śmigłowce w wersji SAR, Eurocopter EC225 Super Puma.

Maszyny zostały zamówione w 2005. Japońska służba wykorzystuje już 4 Super Pumy (w wariancie AS332L1) od 1989. Jeden z tych śmigłowców przetransportował na lad w ubiegłym roku 44 osoby, załogę i pasażerów statku transportowego, przy wyjątkowo niekorzystnych warunkach: silnym sztormie i porywistym wietrze.

W ubiegłym miesiącu zostały dostarczone do Japonii dwa nowe EC225. Po wstępnych przygotowaniach, rozpoczęły one normalną służbę wczoraj, operując z lotniska Kansai International.

Dzięki zwiększonej, do 1180 l, pojemności zbiorników wewnętrznych, śmigłowce mogą prowadzić misje ratunkowe w promieniu 550 km od bazy.

Nie są to jednak jedyne EC225 w Japonii. Trzeci śmigłowiec tego typu, w wersji VIP i z dodatkowym wyposażeniem, służy jako środek transportu dla cesarza Japonii.

Maszyny zostały zamówione w 2005. Japońska służba wykorzystuje już 4 Super Pumy (w wariancie AS332L1) od 1989. Jeden z tych śmigłowców przetransportował na lad w ubiegłym roku 44 osoby, załogę i pasażerów statku transportowego, przy wyjątkowo niekorzystnych warunkach: silnym sztormie i porywistym wietrze.

W ubiegłym miesiącu zostały dostarczone do Japonii dwa nowe EC225. Po wstępnych przygotowaniach, rozpoczęły one normalną służbę wczoraj, operując z lotniska Kansai International.

Dzięki zwiększonej, do 1180 l, pojemności zbiorników wewnętrznych, śmigłowce mogą prowadzić misje ratunkowe w promieniu 550 km od bazy.

Nie są to jednak jedyne EC225 w Japonii. Trzeci śmigłowiec tego typu, w wersji VIP i z dodatkowym wyposażeniem, służy jako środek transportu dla cesarza Japonii.

Reklama
Reklama

Udostepnij

Reklama
Reklama

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.