Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Beechcraft na prostej

Lotnictwo cywilne, 24 kwietnia 2013

Bill Boisture, prezes Beechcrafta poinformował, że zarządzana przez niego spółka osiągnęła stabilną sytuację finansową. Jeszcze kilka miesięcy temu znajdowała się w stanie upadłości.

King Air 350i najlepiej sprzedający się model Beechcrafta / Zdjęcie: Beechcraft

Upadłość została ogłoszona w 2012, po przekroczeniu granicy 2 mld USD zadłużenia. W takiej kondycji została kupiona przez chińską Beijing Superior Aviation Technology, która zobowiązała się do przejęcia spółki w zamian za zapłacenie 1,79 mld USD długów (Sąd odebrał zarządowi premie, 2012-08-28). Na początku br., po uregulowaniu należności, sąd upadłościowy zdecydował o przywróceniu przedsiębiorstwu normalnego statusu.

Według prezesa Boisture, Beechcrat ma obecnie 495 mln USD długów i stabilną sytuację finansową. Program naprawczy wymagał jednak ograniczenia zatrudnienia o ok. 40% i w podobnym wymiarze powierzchni posiadanych obiektów. Szef spółki poinformował, że zakłady powoli zwiększają wielkość produkcji, korzystając z powolnego wzrostu zamówień. W 2008, ostatnim przedkryzysowym roku, Beechcraft sprzedał 435 samolotów. W ub.r. zaledwie 153 egzemplarze.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.