Niemiecka DiNelly z Ottobrunn debiutuje na Aero 2013 ze swym wiatrakowcem. Ma on być certyfikowany w klasie ultralight.
Wiatrakowiec DiNelly jest jednym z wielu wystawianych we Friedrichshafen, ale producent promuje go jako nowatorski. Rzeczywiście szereg zaproponowanych rozwiązań jest nowe. Po pierwsze, w docelowym wiatrakowcu oprócz sprawdzonego Rotaxa 912 będzie silnik elektryczny. Oba silniki będą funkcjonować jako napęd hybrydowy.
Konstrukcja została zoptymalizowana dla zapewnienia największego bezpieczeństwa. Podłoga ma niszczyć się jak konstrukcja samochodowa, pochłaniając energię i chroniąc załogę. Śmigło jest od dołu osłonięte wyprofilowaną belką ogonową. Usterzenie zaprojektowano jako motylkowe.
W wersji podstawowej, która ma być certyfikowana w klasie ultralightów, DiNelly będzie zabierał dwie osoby i do 1,6 m3 bagażu. Zamiast bagażnika można będzie zamontować jeszcze 3 dodatkowe fotele dla pasażerów, co uczyni go wiatrakowcem pięcioosobowym.