Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa w Wenezueli

Lotnictwo cywilne, 05 maja 2013

W dzielnicy mieszkaniowej miasta Valencia rozbił się odrzutowy samolot dyspozycyjny Learjet 60. Dwie osoby, które znajdowały się na jego pokładzie zginęły.

Samolot dyspozycyjny Learjet 60 leciał z Caracas do Punta Cana w Dominikanie, z międzylądowaniem w Valencii (Aeropuerto Internacional Arturo Michelena). Rozbił się podczas podejścia do lądowania ok. 10:00 czasu lokalnego. Spadł na dzielnicę willową Urbanización Parque Valencia (Estado Carabobo) i spłonął. Uszkodzeniu uległy cztery domy, budynek wielorodzinny i 6 samochodów.

W katastrofie zginęła dwuosobowa załoga, piloci Luis Maldonado i Enrique Milena Díaz. Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy.

Rozbity samolot to dwusilnikowy Learjet 50 nr rej. N119FD, nr ser. 029. Należał do wenezuelskiego biznesmena Franklina Durana, jednego z aresztowanych w 2007 w Miami. Bazował na Bahamach i w Punta Cana.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.