Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

32 tys. USD za godzinę lotu F-35

Lotnictwo wojskowe, 31 maja 2013

Według analiz USAF, godzina lotu myśliwców F-35 w służbie operacyjnej będzie kosztować 32 tys. USD. Koszt godziny lotu F-16C wynosi 25 tys. USD.

22 F-35A z bazy USAF Eglin wykonały dotąd ponad 1200 lotów / Zdjęcie: Lockheed Martin

Szef sztabu US Air Force, gen. Mark Welsh poinformował w czasie briefingu prasowego w Pentagonie, że koszt godziny lotu myśliwców F-35A w warunkach operacyjnych będzie wynosić ok. 32 tys. USD. To o 7 tys. USD więcej niż w wypadku samolotów F-16C/D. Według gen. Welsha, przedstawione dane mają charakter wstępny i zostaną dopiero zweryfikowane w czasie operacyjnej eksploatacji myśliwców.

Obecnie eksploatowane F-35A nie wykorzystują jeszcze pełnego systemu logistycznego. Dotyczy to m.in. autonomicznego pokładowego systemu logistycznego (autonomic logistics information system). Na jego wdrożenie potrzebne są jeszcze 2 lata. Dopiero wówczas będzie można określić rzeczywiste koszty eksploatacji nowych samolotów.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.