Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

K-Max rozbił się w Afganistanie

Lotnictwo wojskowe, 15 czerwca 2013

W Afganistanie rozbił się bezzałogowy śmigłowiec Lockheed Martin/Kaman K-MAX. Jeden z dwóch używanych przez USMC.

K-MAX podchodzi do lądowania w bazie Dwyer w prowincji Helmand / Zdjęcie: USMC

Do wypadku doszło 5 czerwca. Amerykański śmigłowiec bezzałogowy Lockheed Martin/Kaman K-MAX rozbił się na specjalnym lądowisku, na północny wschód od bazy Leatherneck w prowincji Helmand. Podchodził właśnie do lądowania po kolejnym autonomicznym locie transportowym. W wypadku nikomu nic się nie stało.

W Afganistanie loty na rzecz US Marine Corps wykonywały dwa bezzałogowe śmigłowce K-MAX (Przedłużenie misji K-MAX, 2012-08-02). Początkowo ich testy miały trwać 6 miesięcy, od listopada 2011. Potem program dwukrotnie przedłużano.

Rozbity K-MAX należał do 2nd Marine Aircraft Wing (Forward). Loty drugiego ze śmigłowców wstrzymano.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.