Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Air New Zealand ujawnia plany względem Dreamlinerów

Lotnictwo cywilne, 25 czerwca 2013

Nowozelandzkie towarzystwo podało szczegóły dotyczące tras, które obsługiwać będą Boeingi 787-9. Poinformowano także o wyposażeniu kabin samolotów.

787-9 Dreamliner w barwach Air New Zealand / Rysunek: Boeing

Przewoźnik zamówił w 2004, jako pierwszy na rynku, 10 statków powietrznych tego typu, z opcją na 10 kolejnych. Ich dostawy zostaną zrealizowane w latach 2014-2017. Umożliwi to wycofanie z eksploatacji 5 Boeingów 767-300ER.

Dreamliner będą obsługiwały połączenia dalekodystansowe i średniego zasięgu, m.in. z Auckland do Szanghaju, Tokio, Perth, Honolulu i Papeete. Ich kabiny zostaną wyposażone w trzy klasy – biznes, ekonomiczną premium i ekonomiczną. Na razie nie sprecyzowano jeszcze liczby foteli, które zostaną zabudowane w poszczególnych klasach. Pojemność Boeinga 787-9 wynosi od 250 do 290 miejsc, zależnie od konfiguracji.

Fotele w klasie biznes będą identyczne, jak stosowane dotychczas w Boeingach 777-300ER, natomiast w klasie ekonomicznej premium zabudowane zostaną nowe fotele, produkcji Zodiac, z odstępem pomiędzy rzędami wynoszącym 104 cm.

Fotele w klasie ekonomicznej zostaną rozmieszczone w układzie 3-4-3. Co warte uwagi, pasażerowie pierwszych 16 bocznych rzędów będą mogli utworzyć ze swoich foteli trójmiejscową sofę.

Obecnie w zakładach w Everett trwa montaż końcowy pierwszego Boeinga 787-9 (Rozpoczęto montaż pierwszego Boeinga 787-9, 2013-06-03). Jego oblot ma nastąpić przed końcem br.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.