Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Ił-76 wylądował poza pasem

Lotnictwo wojskowe, 29 czerwca 2013

W Nowokuźniecku podczas lądowania nie trafił w pas samolot transportowy Ił-76. Przyczyną był błąd pilota.

Do wypadku doszło wczoraj o 14:59 czasu lokalnego. Samolot Ił-76 wykonywał nieregularny lot transportowy z Krasnojarska do Nowokuźniecka. Podczas podchodzenia do lądowania na lotnisku Spiczenkowo za jego sterami znajdował się drugi pilot. Według wstępnych ocen, nie uwzględnił on trudnych warunków pogodowych, w tym silnego wiatru. W efekcie przyziemienie nastąpiło 65 metrów przed pasem lotniska. Uszkodzeniom uległ samolot i wyposażenie lotniska.

Na pokładzie samolotu znajdowało się 7 członków załogi i 2 inżynierów obsługi. Nikomu z załogi, ani na lotnisku nic się nie stało. Samolot dokołował do terminala, gdzie został rozładowany.

Incydent nie wpłynął poważnie na funkcjonowanie lotniska w Nowokuźniecku. 12 uszkodzonych świateł i łączące je przewody szybko naprawiono. W samolocie stwierdzono uszkodzenie prawego podwozia i jego osłony. Są one na tyle niewielkie, że samolot wróci wkrótce do Krasnojarska.

Uszkodzony Ił-76 należy do Tatarskiego zarządu ZAO KAPO Awia.

 


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.