Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe silniki dla Altaya?

Przemysł zbrojeniowy, 19 listopada 2013

Japońsko-turecka spółka joint venture ma w przyszłości odpowiadać za dostawy jednostek napędowych dla nowych czołgów podstawowych wojsk lądowych Turcji.

Ewentualna spółka joint venture z tureckim Tusas Engine Industries (TEI) to kolejny przykład otwierania się japońskiego przemysłu zbrojeniowego na współpracę z partnerami zagranicznymi. Do tej pory tego typu praktyki były zabronione regulacjami prawnymi. Do ich poluzowania doszło w 2011 / Zdjęcie: Otokar

Według informacji przekazywanych przez przedstawicieli władz w Tokio, japońskie Mitsubishi Heavy Industries (MHI) prowadzi rozmowy z tureckim Tusas Engine Industries (TEI) na temat utworzenia spółki joint venture, która miałaby odpowiadać za produkcję i dostawę jednostek napędowych dla czołgów podstawowych Altay (IDEF 2013: Nowości Otokara, 2013-05-09, Prezentacja prototypu czołgu Altay, 2012-11-22).

Brak jest szczegółów dotyczących prowadzonych rozmów. Nieoficjalnie wiadomo, że decyzja o utworzeniu japońsko-tureckiej spółki mogłaby zostać podjęta w połowie 2014. Nowy podmiot zostanie zlokalizowany na terenie Turcji.

Nowe jednostki napędowe dla Altayów miałyby zostać zaprojektowane przy wykorzystaniu doświadczenia MHI, nabytego podczas prac nad silnikami dla japońskich czołgów Typu 10. Warto przypomnieć, że prototypowe egzemplarze tureckich czołgów napędza EuroPowerPack składający się z silnika MTU MT883 i układu przeniesienia mocy Renk HSWL 295TM.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.