Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A350 dla Air Caraibes

Lotnictwo cywilne, 20 grudnia 2013

Linie Air Caraibes zawarły z Airbusem kontrakt zakupu 3 A350-1000. Jednocześnie przewoźnik wypożyczy 3 A350-900 od ILFC.

A350-1000 w barwach Air Caraibes / Rysunek: Airbus

Air Caraibes złożyły zamówienie na 3 Airbusy A350-1000. Samoloty zostaną dostarczone bezpośrednio przez producenta. Będą one przewoziły 439 pasażerów w konfiguracji trzyklasowej.

Natomiast kolejne 3 statki powietrzne, nieco mniejsze A350-900 (Oblot drugiego A350, 2013-10-15), zostaną wyleasingowane od ILFC. Na ich pokładach podróżować ma 387 osób, także w trzech klasach.

Nowe A350 zostaną odebrane przez przewoźnika w latach 2016-2022. Będą one używane do obsługi połączeń z Paryża do Gwadelupy, Martyniki, Saint-Martin, Haiti, Dominikany i Gujany Francuskiej. Zastąpią one używane obecnie na tych trasach 4 A330-300 i jednego A330-200 (Silniki dla regionalnego A330, 2013-11-28).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.