Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolejne opóźnienie M777

Wojska lądowe, 25 lutego 2014

Ministerstwo obrony Indii po raz kolejny przesunęło termin zakończenia negocjacji z BAE Systems dotyczących zakupu 145 155-mm lekkich haubic holowanych M777. Przyczyną są rozbieżności stanowisk dotyczące tempa realizacji zobowiązań offsetowych.

Szacowany koszt zakupu indyjskich M777 wynosi 885 mln USD (2,6 mld zł). Zgodnie z prawem, BAE System będzie zobowiązane do realizacji zobowiązań offsetowych w wysokości 30% wartości kontraktu / Zdjęcie: USMC

Rozbieżność stanowisk w sprawie tempa realizacji zobowiązań offsetowych BAE Systems doprowadziła do odłożenia, na czas nieokreślony, zawarcia ostatecznego porozumienia o zakupie 145 155-mm lekkich haubic holowanych M777. Ministerstwo obrony nie chce bowiem zgodzić się na wydłużenie okresu realizacji offsetu z 4 do 6 lat.

Kolejne już wydłużenie negocjacji w sprawie M777 może przyczynić się do zwiększenia problemów finansowych producenta haubic, brytyjskich zakładów koncernu w Barrow-in-Furness (Problemy zakładów w Barrow-in-Furness, 2013-10-18).

Przypomnijmy, że pierwotnie M777 rywalizowało o indyjskie zlecenie ze 155-mm lekkimi haubicami holowanymi SLWH Pegasus Singapore Technologies Kinetics (STK). Singapurski producent został wykluczony z konkursu w związku ze skandalem korupcyjnym, jaki wybuchł przy okazji przetargu (C-17 i M777 na otarcie łez, 2011-05-18, Pegasus nadal zakazany, 2010-01-25).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.