Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

VivaAerobus rozpoczęły eksploatację A320

Lotnictwo cywilne, 14 maja 2014

Meksykańskie linie niskokosztowe VivaAerobus rozpoczęły dzisiaj oficjalnie eksploatację Airbusów A320.

Do 2106 flota VivaAerobus składać się będzie wyłącznie z samolotów rodziny A320 / Zdjęcie: Airbus

Przewoźnik z Meksyku zamówił 52 samoloty z rodziny A320ceo/neo w październiku ub. r. (VivaAerobus zamawiają A320, 2013-10-22). Dziś poinformował o oficjalnym rozpoczęciu wymiany floty na statki powietrzne Airbusa. Jednak pierwsze operacje z użyciem 3 A320 rozpoczęły się już w kwietniu.

Przed końcem br. linie otrzymają jeszcze 2 A320. Wszystkie samoloty tego typu, należące do VivaAerobus są napędzane silnikami IAE V2500. Ich kabiny mieszczą 180 pasażerów, w konfiguracji jednoklasowej.  

Siatka połączeń obejmuje loty z hubu w Cancun do Mexico City, Monterrey, Veracruz, Tuxtla Gutierrez, Reynosa i Torreon. Niebawem rozpoczną się rejsy z Mexico City do Reynosa i z Monterrey do Mazatlan. Do końca 2016 wszystkie 148-miejscowe Boeingi 737-300, w liczbie 18, znajdujące się we flocie VivaAerobus, zostaną zastąpione przez Airbusy A320.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.