Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa pod Neuburgiem

Lotnictwo cywilne, 24 maja 2014

Pod Neuburgiem w Niemczech rozbił się jednosilnikowy dolnopłat Klemm 107. W katastrofie zginęły 3 osoby.

Niedaleko Unterstall w powiecie Neuburg-Schrobenhausen rozbił się jednosilnikowy dolnopłat Klemm 107B, który wystartował późnym popołudniem z lotniska Neuburg-Egweil. Samolot rozbił się wkrótce po starcie, ok. 18:00. Jego wrak znaleziono na rozległym polu kukurydzy. Samolot uległ znacznej destrukcji.

Na pokładzie samolotu znajdowały się 3 osoby – dwóch mężczyzn i kobieta. Wszyscy zginęli. Dwoje z ofiar miało po 23 lata, a trzecia to 15-letni chłopiec.

Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy. Nie jest też jasne, kto sterował samolotem. Za najbardziej prawdopodobną przyczynę uznaje się usterkę techniczną.

Rozbity samolot to jednosilnikowy Klemm 107B nr rej. D-ELIK, nr ser. 104. Należał do klubu lotniczego LSV JG74 M w Neuburgu.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.