Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zmiana nazwy DA52

Lotnictwo cywilne, 04 czerwca 2014

Koncern Diamond Aircraft postanowił zmienić nazwę swojego największego samolotu – DA52. Od dzisiaj jest to model DA62.

W próbach w locie biorą udział obecnie 2 prototypowe DA62 / Zdjęcie: Diamond Aircraft

Postanowiliśmy zmienić nazwę DA52 na DA62, aby podkreślić różnice, dzielące go od DA42 – stwierdził Christian Dries, prezes Diamond Aircraft.  DA62 został skonstruowany tak, aby zapewnić możliwość znacznego rozwoju. Będzie on konkurować z 6-miejscowymi samolotami jedno- i dwusilnikowymi, oferując zarazem posiadaczom mniejszych samolotów alternatywę wyboru – dodał szef austriackiego przedsiębiorstwa (Oblot nowego Diamonda, 2012-04-03).

DA62 będzie oferowany na rynku także w kilku konfiguracjach. Jedną z opcji ma być zwiększenie pojemności do 7 miejsc i maksymalnej masy startowej do 2300 kg. Napęd stanowić będzie rozwojowa wersja turbodiesla Austro Engine AE300.

Obecnie 2 prototypy DA62 przechodzą próby w locie. Uzyskanie certyfikatu EASA zaplanowano w 2015. Cena zostanie określona w przyszłości.  


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.