Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Dreamliner 787-9 dla ANA

Lotnictwo cywilne, 29 lipca 2014

Dzisiaj Boeing dostarczył liniom All Nippon Airways (ANA) pierwszego Dreamlinera 787-9.

Pierwszy Dreamliner 787-9 w barwach All Nippon Airways / Zdjęcie: Boeing

Dzisiaj w zakładach w Seattle Boeing przekazał japońskiemu towarzystwu All Nippon Airways (ANA) pierwszego Dreamlinera w wersji 787-9. W ten sposób linie ANA stały się pierwszym w świecie przewoźnikiem mającym we flocie obydwa modele Dreamlinerów: 787-8 i 787-9.

Nowy samolot w sierpniu rozpocznie loty na trasach krajowych. W jego kabinie zabudowano 395 foteli, w tym 18 w klasie biznes i 377 w klasie ekonomicznej.

Dreamliner 787 stanowi kluczowy element naszej strategii rozwoju. Jesteśmy dumni, że jako pierwsza linia w świecie możemy latać obydwoma modelami rodziny 787 – powiedział Osamu Shinobe, prezes i dyrektor generalny ANA. Nowy 787-9 pozwoli nam sprostać rosnącemu popytowi na loty, który spodziewany jest przed Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio w 2020 – dodał szef ANA.

Dzięki dzisiejszej dostawie ANA mają łącznie 29 Boeingów 787, więcej niż jakikolwiek inny przewoźnik. Japońskie towarzystwo zamówiło 66 Dreamlinerów, w liczbie 36 w wersji 787-8 i 30 w wersji 787-9, napędzanych silnikami Rolls-Royce Trent 1000, a także zobowiązało się do kupna 14 kolejnych odrzutowców z tej rodziny.

Łącznie 60 klientów z całego świata zamówiło już ponad 1000 Boeingów  787, z których ponad 160 jest już w eksploatacji (ANZ odebrały pierwszego Boeinga 787-9, 2014-07-09, Farnborough 2014: Zamówienia Airbusa i Boeinga , 2014-07-18). Jednym z użytkowników Dreamlinerów są PLL Lot (Czartery Dreamlinerem, 2013-05-08).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.