Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Ethiopian zamówiły Boeingi 737 MAX

Lotnictwo cywilne, 22 września 2014

Ethiopian Airlines ogłosiły złożenie zamówienia na 20 Boeingów 737 MAX 8.

Boeing 737 MAX 8 w barwach Ethiopian Airlines / Rysunek: Boeing

Narodowy przewoźnik Etiopii postanowił ujawnić zawarcie transakcji z Amerykanami, dotyczącej zakupu 20 samolotów wąskokadłubowych 737 MAX 8, napędzanych silnikami CFM International Leap-1B.

Umowa ma wartość 2,1 mld USD (6,8 mld zł). Linie mają także prawo zakupu 15 kolejnych samolotów tego typu. Jak donosi tygodnik Flight, Etiopczycy brali także pod uwagę zakup Airbusów z rodziny A320neo.

Zamówienie 737 MAX to jeden z elementów 15-letniego programu rozwoju linii, Vision 2025. Jednym z jego celów jest przekształcenie Ethiopian Airlines w wiodące towarzystwo na rynku afrykańskim, przewożące 18 mln pasażerów rocznie – mówi prezes towarzystwa, Tewolde Gebremariam (Plany Ethiopian Airlines, 2009-03-04).

Obecnie Ethiopian obsługują ponad 80 destynacji na 5 kontynentach. Bazą przewoźnika jest port lotniczy Addis Abeba – Bole. OD ponad pół wieku linie eksploatują samoloty produkcji amerykańskiej – pasażerskie Boeingi 737, 757, 767, 777 i 787 Dreamliner (Znowu problemy z Dreamlinerami, 2013-07-13) oraz towarowe 757, 777F i MD-11. W 2017 dołączą do nich Airbusy A350.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.